Z góry na dół...

Cześć. ;)
Mam dla Was kolejny wywiadzik. Tym razem jest on ze wspaniałą projektantką i bloggerką-Spaghetti.
T:Cześć. Zgodzisz się odpowiedzieć na kilka pytań?
S:Jasne C:
T:Jak trafiłaś na fs?
S:Uhuhu, powiem to, co w każdym wywiadzie, których pełno coś ostatnio - otóż natrafiłam na reklamę i niechcąco w nią kliknęłam  I oto jestem.
T:Co cię tam zatrzymało?
S:gólnie to strona wydawała się fajna  Tak mi wpadło, żeby się zarejestorwać...
T: Dlaczego wybrałaś karierę projektantki?
S:Iż gdyż ponieważ przy rejestracji pisało, że jest trudniejsza, yhyhy c:
T:Co najbardziej lubisz rysować?
S:Chyba spodnie, jakoś najłatwiej się je robi  Nie trzeba się zastanawiać gdzie marszczenie, gdzie światła, bo w spodniach zawsze jest tak samo
T: Uważasz swoje ciuchy za udane?
S:No, nie specjalnie ^^
T: Jakie butiki należą do twoich ulubionych?
S:Jest ich jakieś 7 stron, więc powstrzymam się od wymieniania :D Chyba, że chodzi o ulubiony w sensie taki naj, to Evelyn, Parsley i BR ofkors :3
T: Rysowanie jest twoim hobby, czy robisz to 'bo musisz'?
S:Właściwie to robię to, bo nic ciekawszego do robienia w domu nie mam
T: Kim chciałabyś być w przyszłości? Zamierzasz wykorzystać swój talent?
S:Jeszcze nie mam jakichś większych zamiarów... Zostałabym grafikiem, ale najpierw się muszę nauczyć rysować.
T: Może chciałabyś kogoś pozdrowić?
S:Chyba nie XD
T:Dziękuję za poświęcenie czasu, pa. ;)
S:Paa ^^


Instrukcja- Jak wgrać awatar (na fs).

Pamiętaj- awatar musi mieć rozmiar 128x128.

1.Kliknij w 'Twoja postać'-> 'Twój profil'. 
ScreenShooter

2. Gdy załaduje Ci się strona, kliknij w 'Edytuj profil'.
ScreenShooter

3. Kliknij w 'Przeglądaj'.
ScreenShooter

4. Otwórz folder i wybierz awatar.
ScreenShooter

5. Zapisujemy. 
ScreenShooter

6. Cieszymy się z nowego awatara. 



Instrukcja- Jak zmienić nick/dane lalki.

1. Wchodzimy w ustawienia.
ScreenShooter

2. Szukamy opcji 'Zmiana danych konta'.
ScreenShooter

3. Wpisz dane, które chcesz zatrzymać.
ScreenShooter

4. Zapisz.
ScreenShooter






PS. Cieszę się, że lubicie mnie pierdolić. *.*

3 komentarze:

  1. Ej, weź zmień tą czcionkę. ;o I wyrównaj tekst - do prawej albo go wyjustuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz nie trzeba mieć wymiarów.Każde avatary teraz się wgrywają ! (:
    Pozdro:
    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pepe :D
    Hahahah, świetny pomysł *.*

    OdpowiedzUsuń