mrr

Dzisiaj postanowiłam przeprowadzić wywiad z naszą vice szefową- makbet..

T- Tost
L- makbet.

T: Cześć, czy mogę zadać ci kilka pytań?
L: Oczywiście. ;)
T: Jak trafiłaś na FS?
L: Na Fashionstyle trafiłam przez przypadek, najprawdopodobniej strona została mi polecona przez jednego znajomego.
T: Jakie butiki lubisz najbardziej?
L: Moimi ulubionymi są zdecydowanie Banana Republic, Pearl, Lights i BussyChocolate. Jednakże nie mogę narzekać na inne. Mam różne ciuchy z różnych butików.:)
T: Aha. ;) Jakie najbardziej lubisz ciuchy? Ubierankowe, realne, czy rysowane?
L: Moimi ulubionymi są zdecydowanie rysowane, jak zapewne każdego, ale nie lubię niedopracowanych. Według mnie, takie ubrania powinny być, mówiąc wprost, idealne.
T: Dlaczego wybrałaś karierę modelki?
L: Zdecydowanie łatwiej jest być modelką, a że jest to moje pierwsze konto, kierowałam się podpowiedziami.
T:Próbowałaś kiedyś rysować ciuchy?
L: Próbowałam i, nie chwaląc się, coś mi tam z tego wychodziło. Nawet próbowałam nauczyć niekumatą Shakti (którą, rzecz jasna, pozdrawiam :D).
T:Może coś pokażesz? c:
L: Wedle życzenia. :) http://screenshooter.net/4076549/pgvsdqk
T:A tak z innej beczki- czym się interesujesz?
L: Hm. Zawsze, gdy zadawane mi jest to pytanie, nie wiem, co odpowiedzieć. Mogę powiedzieć, że 'pisaniem', ale równie dobrze muzyką czy pływaniem.
T:Jakiej muzyki słuchasz?;]
L: Muzyki? Różnej. Czasem szlag mnie trafia i Nirvany, ale zazwyczaj Lana del Rey, Selah Sue. A ostatnimi czasy uwielbiam remix The Offspring - You're Gonna Go Far Kid
T: Czy chciałabyś na koniec jeszcze kogoś pozdrowić?
L: Oczywiście. ;) Pozdrawiam: Ana-chan, Ayu, Pastelę, Rooxi, Dioxide no i oczywiście Beki i Paradise, bez których nie byłabym tak zajebistą osobą.;)
T:Dziękuję, cześć. ;D
L: Bye, bye, maskaro.

Komentujcie, bo wpiernicz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz