Metamorfoza bloga.

Chyba wszyscy wiecie co się dzieje na smietankastylu.blogspot.com? Otóż blog ten będzie miał coś wspólnego z naszym smajlem. Śmietana umiera, smajl się pojawia. Może nie dosłownie, bo śmietanę lubiłam, a nawet kochałam ale nie w tym rzecz. Minął okres próbny. Mieli przejść wszyscy jednak zdecydowałam, że zostaną najlepsi. Proszę o nie pisanie na razie notek. Jak dziewczyny macie ochotę pisać to piszcie wersje robocze, a po metamorfozie będziecie sobie publikować. Postaramy się jak najszybciej, żeby blog wrócił do funkcjonowania jak najszybciej. Pozdrawiamy cieplutko, bądźcie wytrwali <3

25 komentarzy:

  1. Szkoda że nie przeszłam ale trudno :3 . Pozdrawiam Ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam za metamorfozą :3

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda,że jednak opuściłam bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A GDZIE WOAH. ?! Przecież jej notki były najlepsze nie to co jakiegoś tosta czy coś. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pandzia, racz mnie jeszcze bardziej nie wkurwiać. Jak ci się moje notki nie podobają, to spierdalaj, nie musisz ich czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżyła. Bez redaktorów. :) I smajl też odżyje. Będą wprowadzone pewne miłe zmiany, które mogą się bardzo spodobać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki że chociaż mogłam być z wami na okres próbny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam prośbę do Was. Czy na dzień musi pojawiać się aż tyle notek? Nikt nie jest w stanie ich ogarnąć. Może niech dziennie mogą być opublikowane maksymalnie 3 posty? Byłoby wtedy schludniej. Tylko proszę nie tak jak na śmietanie "harmonogram pisania notek" -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się notki Woah nie podobały, o. I ogólnie to możesz nie czytać wszystkich notek - jakoś ludzie nie narzekają zazwyczaj, bo mają co czytać. ;33

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz jest mniej redaktorów, więc nie będzie aż tyle notek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. makbet zazdrosna o zajebiste notki woah. Meally dlaczego ty jej nie przyjełaś? bedzie tu nudno bez niej. dzieki niej dowiedziałam sie o tym zajebistym blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrosna? Matko, czego ja się dowiaduję z ust innych ludzi. Więcej wy mi powiecie o mnie, niż ja o sobie, tak? ;33

      Usuń
    2. sory makbet. bardzo cię szanuję ale chyba musisz jednak przyznać ze notki woah są zajebiste. może to głupia zazdrość może nie. sama wiesz.

      Usuń
    3. tyle, że ja właściwie czytam notki bez czytania autorów - żadna z nich nie wybija się ponad szereg, a tym bardziej moje, gdyż, bo, ponieważ (patrząc prawdzie w oczy) moje wyglądają, jakby robiły krok w tył. ;)

      Usuń
    4. Szkoda, że nie można już powiedzieć kilku słów krytyki, bo od razu 'zazdrosna'.

      Usuń
    5. Tłoście, nie wiesz, że jak inny autor napisze dwa słowa niemiłe dla drugiego to zazdrosny i potwierdzenie, że wszystko idealne i zajebiste? xp 'Dziwny jest teen świat'.

      Usuń
  12. Do każdej która napisała coś o Woah, bardzo dziwne, że nigdy wcześniej nie komentowałyście notek - chociażby waszej ulubienicy Woah. Nigdy wcześniej nie słyszałam o waszym istnieniu - dziwne, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń