Moja Garderoba.

Hej;) Z tej strony Woah. Chciałabym dzisiaj przedstawić chociaż w połowie jak wyglada moja garderoba na fashionstyle i co noszę w tym miesiącu.
   Zaczniemy od butów. -  Koturny 
Gdzie kupić ? Wstawiam screena moich ulubionych butów wraz z ceną i nazwą butiku ;)
 
Ostatnie buty pochodzą z OB. ;)
    To może teraz Futerka
Ostatnie jest z OB. Moje ulubione. <3
    Czas na Spodenki 

 
Wybrałam 2pary moich ulubionych. Ostatnie z OB.

    To może teraz dodatki. Zakolanówki ;
 
Czarne - ulubione.<3

    Bandamki - Wiele osób pyta na forach gdzie je kupić.

Ostatnia z OB.
   To na koniec Torebki .
 
Środkowa = Ulubiona. ;))

Mam nadzieję że pomogłam coś komuś zajść.Po dzisiejszych porządkach w garderobie myślę że ja sama również wszystko szybciej znajdę i robienie stylizacji zajmie mi mniej czasu. Wkońcu wyrzuciłam świąteczne ciuchy z 2010 roku. -.- Kończę wracam do lektury. ;) 
Woah.


3 komentarze: