Wywiad z ...

Cześć.
Z tej strony Enexilens, i przeprowadzę dzisiaj z naszą :
Meally

 Zapraszam !
1.Jak zaczęła się twoja przygoda z FS ?
Odp:Na fs trafiłam przypadkiem szukając jakiejś strony z rysowanymi ciuszkami. Założyłam konto i tak mi się spodobało, że zostawiłam konto na innej stronie! ; d
2.Każdy z nas wie że wygrałaś konkurs Miss jakie było uczucie po ogłoszeniu wyników ?
Odp:Szczerze mówiąc nie mogłam w to uwierzyć, w ogóle się nie spodziewałam któregokolwiek z miejsc. Cieszyłam się z wygranej, w końcu to mój pierwszy mały sukces na tej stronie :3
3.Masz jakiś ulubiony butik w którym robisz zakupy ?
Odp:Moim ulubionym butikiem jest przede wszystkim Parsley ♥, poza tym lubię też Evelyn i BR. ; )
4.Widzieliśmy że dużo osób cię upokarza w komentarzach,co chciałabyś im przekazać ?
Odp:Nie mam im nic do przekazania, zrobiło mi się przykro po tych komentarzach. Dotyczyło one tematu takiego, że ponoć spamowałam swoją stylizacją żeby wygrać. Tym czasem ja wysłałam ją zaraz po rozpoczęciu konkursu do góra pięciu przyjaciółek na gg z podekscytowania z rozpoczęcia konkursu. Cóż, może po prostu według nich moja stylizacja nie była wystarczająca na zajęcie drugiego miejsca.. Myślałam nad tym ale już sama nie wiem.
5.Jaki masz styl ubierania swojej modelki na fs ?
Odp:Nigdy nie miałam wyznaczonego stylu, ubieram się normalnie, jestem osobą, która nie lubi się wyróżniać.
6.Czy w przyszłości widzisz karierę moderatora na czacie lub bycie w FashionGroup ?
Odp:Mój prestiż nie wynosi zbyt wiele, więc wiele się o tym nie zastanawiałam. Wiem, że dużo osób chciałoby zyskać tą posadę. Jeżeli będę spełniała wymagania na pewno wezmę udział w wyborach, jednak z pewnością nie nastąpi to zbyt szybko. Aczkolwiek chciałabym (:
7.Jakie blogi lubisz ? gdzie najczęściej siedzisz ?
Odp:Bardzo lubię bloga fashion-exclusive, czytam go i codziennie sprawdzam czy są nowe notki. Takie same podejście mam do śmietankastylu.blogspot.com na którym miałam okazję popisać osobiście : )
8.Kogo chciałabyś Pozdrowić ?
Odp:W tak krótkim czasie poznałam wiele wspaniałych osób. Postaram się pozdrowić ich wszystkich jednak pewnie kogoś zapomnę i mi się dostanie! Otóż buziaki śle do Eyli, leal, Kiyoshii, Rooxi,Enexilens, Pasteli, Tosta, Bijaczka, Poetki, Rulez, Paradise, Beki, Ayu, Bambi, Dioxide, Duplo, kikaijas, ejsh, Obsesja, carella, sanderra, Woah, liby.. oj no! Wszystkich których miałam okazję poznać w tej grze. Dziękuję <3
Dziękuję Za uwagę,to był wspaniały wywiad ! 
Pozdrawiam.                       
                                                          Enexilens.






13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w ogóle było na szybko, bo wołali mnie na obiad, a miałam osoby wymieniać, ale o tobie nie mogłabym zapomnieć <3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Woow, dziękuję Meally <3 :*
    Świetny wywiad, Enex :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co? Ja mam foch. Duży, ogromny, i taki w chuj porządny. -.- ŻEBYM JA DRUGA BYŁA PO JAKIEJŚ EYLI?! Wstydź się! :C Mówiłaś, że mnie kochasz i jestem wspaniała, kłamczucho. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jesteś 'jakaś' Eyli tylko zajebista Eyli. Właściwie to druga jest leal, a nie jakiś makbet :c

      Usuń
    2. Aha,okej. Kochasz ją bardziej. To ja już się nie wtrącam. :*

      Usuń
  4. Oh,dziewczynki,dziewczynki. * głos staruszki *
    Każdy wie,że Meally kocha mnie najbardziej < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za pozdrowienie.;D
    Świetny wywiad;) Nic tu nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba przyznać, że Ene po poprzedniej krytyce się spisała. A ja jej w tym wcale nie pomagałam, sama zadawała pytania ;3

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. To co piszecie, jest dla mnie takie miłe ale też.Ostatnio krytyki trochę dostałam,ale przy niewielkiej pomocy mojego mózgu zrobiłam wywiad z Sławną Osobą.
    Bardzo Wam Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem sławna. Zrobiłaś wywiad z osobą, na temat najnowszego konkursu, który (o dziwo) wygrała* XD

      Usuń