Dzisiaj jajco . ♥

... Ach, te moje zacne tytuły . :D ''Wieje nudą i wiatr, i śnieg pada'' - Tak, tak, wspaniałe . :) Ale przejdźmy do poważnych spraw . ;] Dzisiaj kolejna dawka świetnego bluzokryta, zaraz zobaczycie co znowu nabazgrałam.. Ale jeszcze zbiegnę z tematu, gdyż chcę pozdrowić Dariusza, nie zapominając o jego mamusi, Karolinę i jej dzieci i całą resztę z osób z Trudne Sprawy- Dariusz psychopata . Wiem, wiem, odwala mi . Teraz przejdźmy do tego co trzeba .

Bluzka nr 1 :



Pochodzi z Olciakowo, butik prowadzi pani Olcik_ . Bluzka jest w bardzo Å‚adnym kolorze, różowym♥, ma fajny nadruk i Å‚adnie wyciÄ™tÄ… rÄ…czkÄ™ .. Ale po mimo wszystko i tak mi siÄ™ nie podoba, ponieważ jest ubierankowa, a ja ubierankowych ciuchów bardzo nie lubiÄ™ i pewnie nie tylko ja . Miniaturka sÅ‚abo mi siÄ™ podoba, szczerze to nawet nie wiem co na niej jest . No ale niech bÄ™dzie xD

Bluzka nr 2 :



Bluzeczka z butiku Cropciana . Butik założony przez użytkowniczkę Kropciana . :D Ta bluzka jest prosta ale ładna . Kolor nie wiem jaki jest, chyba jestem daltonistką, bo zastanawiam się czy określić go jako brudną biel czy może bardzo jasny siwy . Nadruk nawet ładny, rączka wycięta jest dobrze . Ogółem cała bluzka ładna jest . Miniaturka brzydka, taka zwyczajna nie przypadła mi do gustu.. i rozumiem, że nawiązuje do zimy . ? .. :)

WERDYKT : Nad niczym nie będę się zastanawiać, wybieram bluzkę drugą . Dlaczego . ? Bo w porównaniu do pierwszej jest rysowana .

Życzcie mi smacznego bo jem kolacje . :3 Dziękuje, to tyle .

1 komentarz: