Hellou, hellou, bejbi.

Hello. Aj, rozleniwiłam się przez te ferie i z tego wszystkiego nie dodałam ani jednej notki od poniedziałku. :<  To się zmieni, ale ludzie zgłaszajcie się ze stylizacjami do oceny, zachęcam! (: Pewnie zauważyliście, że mamy nowe działy na forum. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.  Mam dla was coś specjalnego, z racji, że to jest dział Stylizacz, oto jedna ze stylizacji. XD Aj, gadam już bez sensu, ale to wina późnej godziny.

Dziś przyjdzie mi ocenić XxTopGearxX. Ojej. Przeraził mnie ten makijaż, mogłabyś dać trochę jaśniejszy, a jeśli chodzi o usta to czerwone tu nie pasują za nic w świecie. Karnacja.. nie przepadam za nią, wygląda jakby twarz była trochę zakurzona (?). Chusta? Czemu nie, ale skoro zdecydowałaś się na tą bluzkę, lepiej by wyglądało gdybyś wrzuciła tam jakiś naszyjnik pod szyję, ale to takie moje widzimisie. Co do biżuterii, może jakiś pierścionek? Buty wystające z poza spodni, nie wyglądają najlepiej, wszystko psują. Lepiej byłoby wrzucić na miejsce starych butów, jakieś fajne trampki. Ten strój jest, że tak powiem "na luzie" nie licząc tej torby i butów, właśnie.. torby! Dlatego mogłabyś zastąpić ją choćby komórką.
Otrzymujesz: dopuszczający 


Trololol, ale to nie koniec, teraz zabieramy się za.. Fate.
O, stylizacja jakby nie patrzeć, poprawna. Mam nadzieje, że uda się do czegoś przyczepić, mwaha. ^^
Hm, zdecydowałaś się, że twoja modelka będzie blondynką. Zastanawiam się czy nie lepiej wyglądałaby w ciemniejszych włosach, hm.. brąz? Fajnie, że nałożyłaś tą opaskę na głowę, dzięki niej nie jest tak pusto. Podoba mi się połączenie tej "kurtki" z rękawiczkami. Spodnie jak najbardziej pasują tak jak i torebka. Buty trafione. Aj, same zalety! Do niczego już chyba nie da rady się przyczepić dlatego przejdźmy do oceny.
Otrzymujesz: bardzo dobry -
 Powodzenia w tworzeniu kolejnych stylizacji, dziewczyny!


UWAGA! Już nie długo pojawią się wiersze autorstwa Tosta! 
 UWAGAx2! http://www.feszynstajl.fora.pl/ Co to jest? Forum Tosta i moje, nie czekaj! Wejdź, zaszalej i takie tam. XD Szukamy grafika, chętne zgłaszać się na pw Tosta na fs.

Doobranoc!

Rooxi




9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak, wiersze :3
      Już nie długo będę opublikowane, trolol

      Usuń
  2. A ten nos? xp A te usta? Roo, przypatrz ty się. o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi za to jest ten minusik. Każdemu minimalnie zawyżyłam ocenę, leon noc była, nie krzycz. :<

      Usuń
    2. Sorry, Roo. :( Ja po prostu jestem mega krytyczna i u mnie 'bdb' jest.. Wyjątkowo rzadko. :DD

      Usuń
    3. Aj, u mnie tez, ale czasem zdarzyć się musi, trolol.

      Usuń
  3. troche sie smajl jebie .xd "Na stylizacje nigdy nie czeka się dłużej niż pięć dni" nie byłabym taka pewna wysłałam swoją 8 lutego. ;) taka mała uwaga ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga, Woah. Nic się nie "jebie". Po prostu była metamorfoza bloga (nadal jest) są nowe działy i wszystko się przesunęło. Kiedy wszystko zostanie dopracowane, nowy nagłówek i inne nowe rzeczy wtedy wszystko wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń