Versus - trochę rywalizacji na dzisiaj!

Witam wszystkich. Dziś moja pierwsza notka jeśli chodzi o Versusa. Coś mnie tchnęło, żeby zobaczyć dziś jakieś pojedynki, więc postanowiłam, że podzielę się nimi z wami. Nie przedłużając, przejdę do pojedynków.





Karalinia
Twarz modelki.. cóż, twarz jak twarz, widziałam takich wiele. Włosy są w porządku. Strój.. dość smutno. Wszędzie tylko odcienie szarości, jedynie spodnie są jasno niebieskie. Wszystko się zlewa ze sobą, ale dobrane jest w miarę poprawnie. Co mi się bardzo nie podoba: buty! Mieszanie ciuchów z ubieranek z normalnymi jest straszne. Wygląda to mało estetycznie i nieatrakcyjnie. Jedynym dodatkiem jest pierścionek.. Trochę za mało jak dla mnie. Powinna się tu znaleźć jakaś torba, cokolwiek i więcej kolorów!

Hellosaid
Co ja tu mogę powiedzieć? Pierwsze wrażenie jest naprawdę dobre. Kolory idealnie dobrane, strój ładny, wszystko estetyczne. Sama sukienka, mimo, że bardzo ładna, to wyglądałaby.. pusto, a rajstopki w serduszka świetnie ta pustkę wypełniają. Brązowe buty i torba ładnie do siebie pasują. Jak dla mnie całość jest dobrze przemyślana. Włosy są ładne, tak samo jak i twarz. Mi się podoba.

Wygrywa Hallosaid!




BladaOlivia
Twarz ujdzie, nawet ładna. Lubię rude włosy, a te w dodatku są fajne. Strój jest w miarę dobrze dobrany. Niebiesko-biała spódnica w paski ładnie wygląda z czarna bokserką, a rajstopy wypełniają brak nakrycia wierzchniego. Biżuteria i dodatki - nie mam nic do wisiorków, dodałabym jakiś pierścionek, może bransoletke. Kapelusik jest bardzo ładny i stylowy. Ale do cholery, skąd tu się wzięła ta torba?! Nie pasuje do niczego! Ogólnie, zasadą jaką znam, jest dobieranie torby do butów (ewentualnie jak wpasowuje się w całość to co innego), ale nie mam pojęcia co ta tutaj robi.. rujnuje naprawdę dobrą stylizację.

emily007

Twarz ładna. Włosy, znowu kolor, który lubię, a do tego ta fryzura bardzo mi się podoba. Makijaż wprawdzie nie pasuje do niczego w ubierze, ale jest pod kolor włosów, wiec jakoś się wpasowuje. Strój jest naprawdę ładny. Jeśli się nie mylę, jest to gorset i spódniczka (choć nie jestem pewna). Bardzo podoba mi się ich zastawienie. Brakuje mi dodatków w formie bransoletki, pierścionka lub wisiorka. Torba, mimo, że jakaś taka błyszcząca, to jest jednak w kolorze butów, tym samym wpasowując się mniej więcej w stylizację. Można by zrobić kilka poprawek.. Dodać jakąś marynarkę, bolerko, albo rajstopy, ale stylizacja jest dobra.

Wygrywa emily007


To by było na tyle jeśli chodzi o Versusa. Piszcie jaka jest wasza opinia. Zgadzacie się ze mną, czy może nie? A także trzymajcie za mnie kciuki, bo dotarłam do finału konkursu Zulci! :)

Pozdrawiam, Loraine.

2 komentarze:

  1. Ta, patent z OB z tą spódnicą z 2 stylizacji. Ale dlaczego wygrała osoba, która miesza ciuchy realne z rysowanymi? O-o Mimo wszystko ja bym wybrała pannę numer 1.

    OdpowiedzUsuń