popcorn by kikaijas #5 - GaGa i Żmuda-Trzebiatowska

Jak zdążyłam dowiedzieć się w ciągu ostatnich trzech lat, życie Lady GaGi obfitowało w dramaty i gwałtowne zwroty akcji. Były narkotyki, nieszczęśliwe miłości i wielkie olśnienia, które pozwoliły jej wziąć się za siebie i zrobić karierę. Często przewijał się również motyw prześladowania przez rówieśników w szkole, które miały doprowadzić do jej zaburzeń w odżywianiu.

Kiedy byłam w liceum wymiotowałam cały czas - wyznała GaGa w rozmowie ze swoimi fanami na Twitterze. Nie jestem tak pewna siebie, jak mogłoby się to wydawać. Chciałam być chudą małą baleriną, ale byłam i jestem małą włoską dziewczyną, której tato serwował na kolacje klopsy niemal codziennie. Pytałam więc: "Tato, czemu znowu to jemy? Ja muszę być szczupła!" Tato odpowiadał: "Uspokój się i jedz swoje spaghetti".

GaGa nie powinna chyba narzekać na swojego ojca - w końcu to on ponoć wyciągnął ją z uzależnienia od narkotyków




W 2008 roku Marta Żmuda-Trzebiatowska wygrała w plebiscycie popularnego magazynu i została uznana za "Viva-najpiękniejszą". Aktorka nie zawsze jednak słyszała same komplementy. Jak postanowiła wyznać w wywiadzie dla najnowszego numeru Cosmopolitan, kiedyś miała duże kompleksy na punkcie swojej wagi oraz... krzywych nóg.

Jako nastolatka byłam zakompleksiona – zwierza się Trzebiatowska. Uważałam, że moje koleżanki są ode mnie tysiąc razy ładniejsze, no i byłam bardziej pulchna. Kiedyś kolega powiedział mi: "Wiesz, Marta, mogłabyś trochę schudnąć". To był cios! Zawzięłam się i siedem kilo poszło!

Dziś dobrze znam swoją wartość. Mam świadomość swoich zalet, znam swoje wady - dodaje. Na przykład wiem, że mam krzywe nogi, takie trochę "na beczce prostowane", a mimo to bezwstydnie noszę krótkie spódniczki.

Na okładce Cosmopolitan nie widać już śladów po nadwadze. Żmuda-Trzebiatowska prezentuje zgrabne ciało w pomarańczowej, mocno podkreślającej figurę sukience. Kreacja pochodzi z kolekcji Herve Leger i kosztuje ponad 5 tysięcy złotych.

Przyjrzyjcie się nogom Trzebiatowskiej – wyglądają jak "na beczce prostowane"?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz