Dzień Przytulania ♥

Sieema :) Dzis dzień przytulania <tulimy> . W szkole wszyscy do mnie podchodzili i tulili się ze mną a szczególnie jeden człowieczek ♥ Uwielbiam sie przytulać, kocham to XD :) A wczoraj był dzień pizzy, i zajadałam pizzę. Mniam. A tak ogółem to od jakiegoś czasu cały czas boli mnie brzuch... nie wiem czemu :c Ale przejdżmy do tematu : Versus. :)

Meluzynaa : Ogólnie bardzo ładna stylizacja, kolory dobrane , ciuszki ładnie leżą na modelce..dodatki dobrane, ciemny makijaż, a to lubię :) Nie ma czego sie przyczepić. Wszystko ładnie, schludnie i ołkej ! :D
Natuss_91 : Szczerze? Makijaż nie dopasowany, fryzura mi się nie podoba bo jest za jasna do tych niebieskich rzeczy. Co do stroju, to nie wzoruj się na tym że jak bluzka niebieska to wszytko inne tez. Bransoletka za duża, buty nie pasują. Ogólnie, myslę , że szukałas niebieskich rzeczy, a która ci wpadła w oko to tylko 'łup" i na modelkę.
Werdykt : Lepszą stylizacją zabłysnęła Meluzynaa . 
A wy jak myślicie? Piszcie :) Ja kończę , ciał bambino :**  <tuli>

1 komentarz: