Dzień pozdrawiania blondynek♥

Witajcie!

A ja jak zwykle jem -.-. Lubię jeść tym razem jem pomarańczę
Za oknem u mnie jest śnieeeg! :D, a nie mróz -.- chociaż i tak jest zimno ;[.
Najlepiej chciałabym późną wiosnę można już wtedy chodzić ubranym nie ,, na cebulkę" a letnio ;).
Przed chwilą wróciłam od koleżanki, miała połowę wiśniówki ;p. Nie myślcie że jestem alkoholiczką, w cale tak nie jest świętowałyśmy imieniny koleżanki ;p. W sobotę przychodzą do mnie ;].
Ok koniec opowiadania o życiu ;D. Wróćmy do tematu bigday

Tak jak w temacie
dzisiaj popiszę troszkę o dniu pozdrawiania blondynek, wiecie te kawały z nimi związane ;]. Na moje szczęście nie jestem blondynką chociaż je lubię :)
Dzień pozdrawiania
blondynek obchodzony jest 26 lutego ;]Może i nie jest to wielkie święto, ale moim zdaniem powinnyśmy pamiętać o nim ;]
Wszyscy kochamy blondynki, okażmy im chociaż w tym dniu miłość i dobroć. :)

A teraz dwie stylizację
na ten temat :)


Robiłam je na szybko, więc nie bd się gniewać za jakieś krytyki ;p.

To chyba na tyle dzisiaj
Trzymajcie się ciepło słoneczka

2 komentarze:

  1. Dlaczego nie powiększasz obrazka do oryginalnego rozmiaru ? One są rozmazane wtedy i nic nie widać prawie..;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale można kliknąć na stylizacje, i będziesz miała oryginalny rozmiar, proste. :)

      A notka, i stylizacje świetne! :*

      Usuń